Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
28.06.2023 19:46 - ЦАР согласилась сменить «Вагнера» на «моцартов» и «бетховенов» из России (с)
Автор: syrmaepon Категория: Новини   
Прочетен: 1403 Коментари: 7 Гласове:
5

Последна промяна: 28.06.2023 21:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

image

image




Гласувай:
5



1. syrmaepon - МОСКВА, 28 июн - РИА Новости. https://ria.ru/20230628/afrika-1880867230.html
28.06.2023 19:49
Власти Центральноафриканской Республики (ЦАР) в случае ухода группы "Вагнер" примут любую другую группу по обеспечению безопасности, которую решит направить в страну руководство РФ, заявил советник президента ЦАР Фостена Арканжа Туадеры Фидель Гуанджика, чьи слова приводит Financial Times.
"Если Москва решит их (группу "Вагнер") отозвать и прислать нам "Бетховенов" или "Моцартов", а не вагнеровцев, они у нас будут", - приводит газета слова советника лидера ЦАР.
цитирай
2. starforlife - ~
28.06.2023 23:41
syrmaepon написа:
...
https://ria/20230628/afrika-1880867230

Сега...
Време е май да ти проведа един урок, защото ние - нормалните - трябва все пак да се отличаваме от руssоробите и то позиционирайки се на по-високо ниво.

Онзи ден ти припомних, че се познаваме блогово от 10 години. Ако все пак не си се сетила - говорех за профила ми по онова време, 2013-та (при все този - starforlife - да ми е вторият тук и да ми е от доста по-рано - от 2007-ма година)...
Та, говорех за профила ми lovertosimplicity, който означаваше "обичащ простите неща/решения", а не "Ловър" както идиотите тогава какви ли не помий изляха в/у ми и въпреки всичко години наред след това продължавах да давам решения на всички.
Е... Отдавна свърши тая и вече решенията ги давам само на определени идеологически - ха ха ха ха - сподвижници, защото иначе и да речем руssоробите се възползват от Интелекта ми, но това не им пречи да ми се~ат на сурата.
Та сега на ЛС ще те науча как метамодерацията на блога по отношение на линковете в коментарите да не те лови и това
https://ria/20230628/afrika-1880867230
да не изглежда така осакатено, а да си е пълноценно както си му е реда така
https://ria.ru/20230628/afrika-1880867230

StarForLife™ ·idc=5603817~idp=1873752~260623~031-164·
цитирай
3. vmir - Моцартовците не бяха ли американски охранители?
29.06.2023 03:02
Добро чувство за хумор.
цитирай
4. obses - Имам въпрос! :):) Не към Вас, syrmaepon, Вие не се затруднявате с отговорите! :):)
29.06.2023 07:16
Въпросът ми е към руSSоробите и е каква държава е тази, която първоначално отрича (преди години в Сирия) да има нещо общо с частна военна компания, след това прокарва цели закони с цел да попълва редиците й със затворници, често серийни убийци и изнасилвачи, а преди дни открито заяви, че въпросната компания по начало е на хранилка на Кремъл?
Питам и отговор от руSSоробите не очаквам!
цитирай
5. syrmaepon - Не знам дали има други такива ))) но - да
29.06.2023 07:20
vmir написа:
Добро чувство за хумор.


както казват руснаците - съществуваме , за да направим Кафка реалност. )
Четох наскоро Оруел, изглежда трябва да чета и Кафка.
цитирай
6. vmir - 5. syrmaepon - Не знам дали има други такива ))) но - да
29.06.2023 09:01
syrmaepon написа:
vmir написа:
Добро чувство за хумор.


както казват руснаците - съществуваме , за да направим Кафка реалност. )
Четох наскоро Оруел, изглежда трябва да чета и Кафка.


Тук съм съгласен с руснаците, даже съм приятно обнадежден от такава самооценка. Чел съм няколко неща от Кафка, но само един друг автор ми е въздействал повече от него. След прочитане на "Процесът" сякаш бях на път да се разпадна и няколко години бях обхванат от отчайващо болезнен нихилизъм докато схвана, че това е от повестта му. Няколко години ми трябваха за да успея да се измъкна от мрачния капан на Кафка и това стана след съзнателна борба за прогонване на спомените от ужасяващо убедителната му антиутопия.
цитирай
7. syrmaepon - Добро чувство за хумор. както ка...
29.06.2023 10:57
vmir написа:
syrmaepon написа:
vmir написа:
Добро чувство за хумор.


както казват руснаците - съществуваме , за да направим Кафка реалност. )
Четох наскоро Оруел, изглежда трябва да чета и Кафка.


Тук съм съгласен с руснаците, даже съм приятно обнадежден от такава самооценка. Чел съм няколко неща от Кафка, но само един друг автор ми е въздействал повече от него. След прочитане на "Процесът" сякаш бях на път да се разпадна и няколко години бях обхванат от отчайващо болезнен нихилизъм докато схвана, че това е от повестта му. Няколко години ми трябваха за да успея да се измъкна от мрачния капан на Кафка и това стана след съзнателна борба за прогонване на спомените от ужасяващо убедителната му антиутопия.


Аз чета предимно руснаци с реалистична оценка за страната си.
Иначе и Оруел не бях чела досега, точно защото се страхувах, че ще е твърде песиместичен. Изненадата беше, че е познал всичко. А силно обсебващо ми беше повлияла "Война и мир" на Л.Толстой, но това беше в ранни години. Може да пробвам с Кафка )))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: syrmaepon
Категория: Други
Прочетен: 1471290
Постинги: 653
Коментари: 2203
Гласове: 6317