Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
26.08.2010 15:55 - Вечен туризъм в Генуа
Автор: syrmaepon Категория: Други   
Прочетен: 1332 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 11.09.2010 09:48


Шумът,който вдигнаха французите покрай връщането на българските и румънските роми ми навя спомени.
Преди години срещнах една бивша съученичка и се разговорихме кой как се справя в живота и когато я попитах: "С какво се занимаваш ?" отговорът и ме порази:"Гледам куче в Италия".Оказа се ,че италианско семейство я наело/нелегално,само с туристическа виза/ да гледа възрастна баба.След време бабата починала,но имала куче,с което роднините не желаели много-много да се занимават,затова я ангажирали да гледа кучето.Схемата била:Три месеца гледа кучето,после се връща в България за един месец,после пак тримесечна виза..."А като те няма кучето какво прави"-питам я,понеже роднините живеели в друг град."Ами те го поемат "....

Ех и аз искам да разхождам куче по улиците на Генуа и да ми плащат.Верно,парите сигурно не са много,но кой ти плаща за вечен туризъм...

image


Та мисълта ми беше,защо французите вдигнаха такъв шум,като това е практика отдавна и роми има и в други европейски страни,но оттам тихомълком си ги екстрадират ,щом ги хванат в нарушение.И кой всъщност нарушава европейските закони:тези които наемат нелегално емигранти с неизправни документи,за по евтино,или самите емигранти.И двете страни,вероятно.




Тагове:   туризъм,   фото,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: syrmaepon
Категория: Други
Прочетен: 1459088
Постинги: 645
Коментари: 2174
Гласове: 6295