Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
20.04.2013 10:56 - Завещанието на професор Доуел
Автор: syrmaepon Категория: Политика   
Прочетен: 1502 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 20.04.2013 11:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
или за управляващият ,изгубил своето лице.

  Планирала бях да напиша този пост,очарована от един млад дагестанец,блогер в ЖЖ. Но този пост се оказа може би и актуален,с оглед на това,че пропагандната машина изстреля пак словесните си плашила Оказа се ,че в ЖЖ общувам предимно с кавказци и впечатленията ми са много положителни.Разбира се това са представители предимно на интелигенцията - вишисти.Така или иначе всеки народ ражда и добри и лоши хора,но когато медиите показват само едната страна и нарочно това е и най-лошата,нещата сякаш са предопределени.Но истината е друга.Кавказците са като всички останали - учат,търсят своя път,правят грешки,борят се за своето място под синьото небе.Затова реших да представя един кавказец,чрез неговите размисли.Ще се опитам да преведа до колкото мога думите на един юрист,борещ се за правото на избор на дагестанските избиратели,записани в блога му "Мисли на идеалиста".За кого се отнасят и дали са актуални,надявам се сами да решите тази загадка.За пояснение - ръководителите на автономните републики в РФ от известно време се титулуват "глава на републиката ",кандидатурите се предлагат  от Кремъл и се одобряват от местния парламент.
"Нашият професор от юридическия факултет на ДГУ ,винаги ни учеше да сравняваме нашата работа с работата на лекаря: грешката на на хирурга,за разлика от тази на юриста,може да видиш веднага,но последствията от грешката на юриста са не
image по-малко опасни за човека.
Аз вече като професионално узрял,лекувам не само отделни клиенти,но следя и за здравето на цялото дагестанско общество,състоянието на правната система,дори консултирам държавните органи,за което ме включиха в различни съвещания като експерт от Съвета при Президента на РФ.
Дагестанското общество е в разбито състояние.Възстановяването на такова тяло напомня работата на хирурга по събирането на раздробени кости.Изисква се също възстановяване на мускулната тъкан и нервната система.Главата трябва да чувства всичко случващо се в организма.В този смисъл ,предстоящите избори на Глава на Дагестан е отличния шанс за провеждане на успешна операция.
Обаче болният избързва и желае операцията да се претупа и моли лекарите да съединят само главата с раменете.Всички уверения на лекарите,че това не е добре,че трябва да се съединят всички части на тялото с главата - всичко бива отхвърлено.В ход влиза всичко - заплахи ,подкупи и уговорки,капризи и оскърбления......
Какво трябва да направи лекарят ? Да слуша отслабения и потънал в престъпност пациент и да го остави да потъва,или да свърши своята работа,разбирайки,че само така пациентът има шанс да оживее,а не да гние в пълно обездвижено състояние в инвалидна количка,оцеляващ само на дотации.
Аз не съм лекар и не съм полагал Хипократова клетва,но това не значи,че трябва да захвърля болния и да удовлетворя неговите капризи.Не защото съм изверг,а защото прекрасно разбирам,че ако сега главата не се съедини с цялото тяло,бъдещата ми работа ще бъде безсмислена.
За това осъвършенствам своите методи и намирам нови инструменти.Пускам по малко ток по нервите на организма,предизвиквайки раздражение и събуждане на реакциите.Главата дори започна да се стреми към контакти с останалите части на тялото.....
Признавам си вече съм уморен много.И няма дори кой да ми изтрие потта от челото.А трябва още и да слушам постоянните викове на пациента,затова че съм купен специално да го умъртвя,че нищо не разбирам от юридически науки.
Но стига оплаквания,докторе.Малко отдих и отново към болния..."


И за уравновесяване две филмчета за светлата страна на Дагестан









Гласувай:
6



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: syrmaepon
Категория: Други
Прочетен: 1435710
Постинги: 611
Коментари: 2088
Гласове: 6226