Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2015 14:00 - СПАРОТОК И КГБ. КРАЯТ НА ЕДНА ЛЪЖА.
Автор: letopisec Категория: История   
Прочетен: 54227 Коментари: 92 Гласове:
-6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
            Да изясним как действат службите на КГБ, които заедно с помощта на тролове от ОМО-Илинден са решили да прецакат българската история и идентичност.

Добре подготвен по история агент на КГБ пуска лъжи, че БАН, Златарски и българските историци са лъжци и че българите са автохтонни траки.

За целта има подготвени постове-статии, които се въртят в нета. Представя се с ник „Спароток”, което всъщност е антибългарска организация, спонсорирана от КГБ.

image

Личното му име е Павел Серафимов. Името е заето от едно нещастно момче от Пловдив, което е преотстъпило и своя образ. Павел от Пловдив е исторически неграмотен, ето защо не се появява нито на исторически конференции, нито по телевизията, понеже веднага ще стане ясно, че не това е автора на статиите с ник "Спароток".

Това активно мероприятие се подпомага от един ветеринар Пламен Пасков от Москва, който не крие личното си приятелство с Волен Сидеров. Така електората на "Атака" също е включен в мероприятието по обезбългаряване на произхода и старата ни история.

image
Българите наистина не са по произход тюрки, но не са по произход и траки...

Ветеринарът го канят в проруските телевизии Алфа и ТВ7. Момчето Серафимов от Пловдив не го канят никъде. Защо? За да не стане ясно на всички колко е бос по история.

На снимката тук е в една глуха кабеларка в Пловдив. Този нелеп опит показа на мозъчния тръст на КГБ, че това момче не трябва да се появява никъде повече.

image

 Методичен център в Москва на групата Спароток е небезизвестният акад. Чудинов, според когото всичко на света е руско. За да се създаде все пак някакъв имидж над името "Павел Серафимов", то е прилепено като съавтор към няколко статии, писани от германския агент на КГБ Джанкарло Томецоли.

Чудинов в бяло, Томецоли в черно.
image

С това активно мероприятие, ръководено от чужди служби, пред които българското ДАНС е на колене, се манипулират десетки и стотици хора, които трябва да приемат, че тракедонизмът не е македонизъм, независимо, че и двете имат една и съща методична база. Мероприятието ще нанесе много вреди на българската история и идентичност, понеже за успеха му са впрегнати всички стари агенти на ДС и русофилските дружби.

Целта е обезличаване на българското минало, понеже който владее миналото, командва и бъдещето. Всичко това се прави пред очите на всички, така както пред очите на всички българи някога БКП обезбългари населението в българската област Македония. Само Бог може да помогне на слепите политици и на овчедушието на българския народ. Народе???




Гласувай:
13


Вълнообразно


1. nikikm - Ами
07.03.2015 14:14
тогава да публикуваме и да да пишем само за твойто творчество,драги! Наистина си бил..ще ти го спестя,няма да те обидя! КГБ..!!?? Нормален ли си?В Русия всичко по отношение на Българската история се преиначава и не му се дава ход,крие се!Нали знаещ "Малък славянски народец,е,братски,славянски..! Колкото да ли не сме наследници на траките,Спароток много добре го е обосновал,а и самите източни ромеи наричат Цар Симеон,"Оня мизиец"!Няма аз да ти преподавам история,аз съм лаик в сравнение с теб и ти свалям шапка на знанията и интелекта,но простими,като че ли си или недобросъвестен по причини известни само на теб или просто индоктриниран! Пиша ти без злоба,да знаеш,ти си имаш правото на мнение и ти го признавам!Дадох ти моето мнение!
цитирай
2. letopisec - Уважавам мнението Ви. Значи сте съгласен, че тракедонизма се създава по образец и
07.03.2015 14:17
nikikm написа:
тогава да публикуваме и да да пишем само за твойто творчество,драги! Наистина си бил..ще ти го спестя,няма да те обидя! КГБ..!!?? Нормален ли си?В Русия всичко по отношение на Българската история се преиначава и не му се дава ход,крие се!Нали знаещ "Малък славянски народец,е,братски,славянски..! Колкото да ли не сме наследници на траките,Спароток много добре го е обосновал,а и самите източни ромеи наричат Цар Симеон,"Оня мизиец"!Няма аз да ти преподавам история,аз съм лаик в сравнение с теб и ти свалям шапка на знанията и интелекта,но простими,като че ли си или недобросъвестен по причини известни само на теб или просто индоктриниран! Пиша ти без злоба,да знаеш,ти си имаш правото на мнение и ти го признавам!Дадох ти моето мнение!


методология на македонизма, но смятате, че така трябва...
цитирай
3. merlin68 - Милчев, не призовавай народа, че. . ...
07.03.2015 14:21
Милчев, не призовавай народа, че... може да се събуди... и:) И за какъв Бог говориш другарю старшина от транспортна милиция на НР България? А, да сетих се и ти като всички си преживял катарзис, заряза марксизма и стана набожен, захвърли пистолета и грабна перото, отказа се от чина старшина и стана доктУр на историческите науки:)))
Абе ей фатмак, как ти разконспирира тази сложна схема на КГБ, като не можеш да направиш разлика между карта на Птоломей и съвременен географски атлас:)))
цитирай
4. letopisec - Защо се гневите, господин агент на КГБ? Свобода на словото, тук не е Ръшън...
07.03.2015 14:36
merlin68 написа:
Милчев, не призовавай народа, че... може да се събуди... и:) И за какъв Бог говориш другарю старшина от транспортна милиция на НР България? А, да сетих се и ти като всички си преживял катарзис, заряза марксизма и стана набожен, захвърли пистолета и грабна перото, отказа се от чина старшина и стана доктУр на историческите науки:)))
Абе ей фатмак, как ти разконспирира тази сложна схема на КГБ, като не можеш да направиш разлика между карта на Птоломей и съвременен географски атлас:)))

цитирай
5. letopisec - КОЕ ВРЕМЕ ЩЕ МУ ДОЙДЕ?
07.03.2015 14:52
Веднъж, ПРЕДИ ГОДИНА И НЕЩО, спорих доста с профила на Спароток във ФБ, очевидно беше подготвения агент на КГБ, но разбрах, че е психически неустойчив човек, ето защо го притиснах, че не е автор на нито една книга. Това го разгневи и той се изпусна, казвайки тези думи:

Павел Серафимов Имам 15 книги, но не и под името Серафимов
преди 10 часа · Харесвам


Павел Серафимов Като му дойде времето всичко ще излезе наяве
.............................

Оттогава под профила вече не е този човек, а един, който повтаря едно и също. Очевидно, истинският Спароток, е съжалил толкова много че се е изпуснал, че вече не пише във ФБ...
цитирай
6. panazea - Що се гневиш , псевдолетописецо ?
07.03.2015 15:12
И слагаш етикет на всички , които не мислят като тебе! Павел е писал много постинги и ние ги четем. Оти се косиш? Нали тук всеки изразява себе си . Дали ти харесва на теб или не , това си е твоя работа . Но като изхвърляш ярост в публичното пространство , тя може да те застигне . И тук важат физическите закони . Ако само си пишеше "откритията " щях да те отмина с мълчание . Но , когато нападаш друг човек , поради ревност , че не си толкова известен и признат .
Ще ти кажа само едно : постигни признанието сам , без да омаловажаваш другите .
Хайде със здраве и не ме разсмивай!
цитирай
7. nikikm - Не вярвах,
07.03.2015 16:21
че ще публикуваш!Комплименти!
цитирай
8. letopisec - Като Немцов ли ще ме ликвидирате?
07.03.2015 16:23
panazea написа:
И слагаш етикет на всички , които не мислят като тебе! Павел е писал много постинги и ние ги четем. Оти се косиш? Нали тук всеки изразява себе си . Дали ти харесва на теб или не , това си е твоя работа . Но като изхвърляш ярост в публичното пространство , тя може да те застигне . И тук важат физическите закони . Ако само си пишеше "откритията " щях да те отмина с мълчание . Но , когато нападаш друг човек , поради ревност , че не си толкова известен и признат .
Ще ти кажа само едно : постигни признанието сам , без да омаловажаваш другите .
Хайде със здраве и не ме разсмивай!


Не си първия, който ме заплашваш. Преди теб д-р Александров заплаши, че ще ме ликвидира физически. Не ме е страх от мижитурки. Вие си махнете гнусните пръсти от българската история, това ми стига...
цитирай
9. letopisec - Съединението показа, че един български фелдфебел струва повече от руски генерал...
07.03.2015 16:32
nikikm написа:
че ще публикуваш!Комплименти!

цитирай
10. merlin68 - 8. letopisec - Като Немцов ли ще ме ...
07.03.2015 16:49
8. letopisec - Като Немцов ли ще ме ликвидирате?

Като Немцов ли:))) Милчев, ти си мижитурка, не е нужно никой да те ликвидира. Достатъчно е по призива ти българския народ да се събуди. А събуди ли се ще дръпне паничките на хрантутници като теб. Без народната паничка от която цоцаш, ти вече си ликвидиран:)) Или си мислиш, че в САЩ ще те хранят, те там собствени магарета си имат колкото искаш, не са опрели до теб:))
цитирай
11. letopisec - Наистина ще съм щастлив, ако един ден получа парична отплата за неуморния си труд в
07.03.2015 17:28
merlin68 написа:
8. letopisec - Като Немцов ли ще ме ликвидирате?

Като Немцов ли:))) Милчев, ти си мижитурка, не е нужно никой да те ликвидира. Достатъчно е по призива ти българския народ да се събуди. А събуди ли се ще дръпне паничките на хрантутници като теб. Без народната паничка от която цоцаш, ти вече си ликвидиран:)) Или си мислиш, че в САЩ ще те хранят, те там собствени магарета си имат колкото искаш, не са опрели до теб:))


ползу роду. Но и да не получа нищо, аз не завиждам на субсидиите на антибългарската групировка Спароток, който явно са от Кремъл. На мене ми стига тая награда, да каже нявга народа, умря сиромах за правда, за историческа правда и за свобода...
цитирай
12. kasnaprolet9999 - Как не ти омръзна да клеветиш хората ...
07.03.2015 19:16
Как не ти омръзна да клеветиш хората и да съчиняваш мръсни инсинуации за тях. Така постъпи и с блогера с ник leonleonov. Ти какво, разчистваш терена за да четем само тебе ли? Е няма да те четем, твоите познания са изфабрикувани в някоя централа, не на Павел. Русия никога не е искала да се разкрива истината за произхода на българите, трудно й е да признае, че българи са основали Руската държава. Така че не ми разказвай смешки, нейните служби никога няма да застанат зад Павел.
цитирай
13. letopisec - Да, това е част от пропагандата. Българите са руснаци, те са основали Русия. Това пее и Пасков.
07.03.2015 19:34
kasnaprolet9999 написа:
Как не ти омръзна да клеветиш хората и да съчиняваш мръсни инсинуации за тях. Така постъпи и с блогера с ник leonleonov. Ти какво, разчистваш терена за да четем само тебе ли? Е няма да те четем, твоите познания са изфабрикувани в някоя централа, не на Павел. Русия никога не е искала да се разкрива истината за произхода на българите, трудно й е да признае, че българи са основали Руската държава. Така че не ми разказвай смешки, нейните служби никога няма да застанат зад Павел.


Хората не са олигофрени, късна пролет, вечна зима...
цитирай
14. leonleonovpom2 - Милчев, преди да коментирам!
07.03.2015 19:35
Откъде я имаш тази информация за Спароток?
Какво ти е мнението за Андрей Киряков? Познаваш ли го? След това ще ти обясня, след евентуалния ти коментар
Не прекаляваш ли? Как мислиш? Дори само прекаляването коментирай- не е ли прекалено?
цитирай
15. darktales - Всички адекватни хора в Русия см...
07.03.2015 20:31
Всички адекватни хора в Русия смятат Чудинов просто за откачен.
Ето мнението за него в руската сериозна Уикипедия: https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A7%D1%83%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%B2,_%D0%92%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%B9_%D0%90%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B5%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87

Ето и в майтапчийската:
http://lurkmore.to/%D0%A7%D1%83%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%B2

Значи, и "сериозните", и "веселите" го смятат за откачен. Тогава кой му вярва? другите откачени. Егати и деятелят на КГБ. Хайде по-сериозно.
цитирай
16. kasnaprolet9999 - "Да, това е част от пропа...
07.03.2015 21:05

"Да, това е част от пропагандата. Българите са руснаци, те са основали Русия. Това пее и Пасков.
Хората не са олигофрени, късна пролет, вечна зима...
[/quote]
Павел обаче никога не е твърдял, че българите са руснаци, както и с общ славянски произход, така че те хванах натясно, Пасков не стои зад Павел. Колкото до мен си прав донякъде само. За едни съм късна пролет, но за такива като теб съм вечна зима!!
цитирай
17. letopisec - НО СПАРОТОК ГО ИМА ЗА СВОЙ УЧИТЕЛ: ЕТО:
08.03.2015 08:15
darktales написа:
Всички адекватни хора в Русия смятат Чудинов просто за откачен.
Ето мнението за него в руската сериозна Уикипедия: https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A7%D1%83%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%B2,_%D0%92%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%B9_%D0%90%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B5%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87

Ето и в майтапчийската:
http://lurkmore.to/%D0%A7%D1%83%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%B2

Значи, и "сериозните", и "веселите" го смятат за откачен. Тогава кой му вярва? другите откачени. Егати и деятелят на КГБ. Хайде по-сериозно.


Ето какво пише САМИЯТ ЧУДИНОВ: В январе 2007 года ко мне пришла просьба из Словении стать одним из рецензентов статьи Павла Серафимова, проживающего в Голландии, и Джанкарло Томеццоли, жителя ФРГ, под названием The Stones of Newton (Scotland). «Рассмотрите научное достоинство данной статьи, ее оригинальность, качество представления и доказательность, так же, как и размер статьи. Предложите одно из следующих заключений: а) Приемлема в данном виде. б) Приемлема с моими замечаниями и предложениями, предоставляемыми отдельно. в) Нуждается в большом пересмотре в соответствии с основными положениями, излагаемыми ниже. г) Неприемлема; следует отклонить». http://chudinov.ru/nadpisi-na-kamnyah-nyutona/
цитирай
18. letopisec - Павел Серафимов бил дизайнер, не историк и бил от Холандия....
08.03.2015 08:17
leonleonovpom2 написа:
Откъде я имаш тази информация за Спароток?
Какво ти е мнението за Андрей Киряков? Познаваш ли го? След това ще ти обясня, след евентуалния ти коментар
Не прекаляваш ли? Как мислиш? Дори само прекаляването коментирай- не е ли прекалено?


Леуварден, Голландия, дизайнер, художник
цитирай
19. letopisec - На запад той пише постоянно за славяни, а не за трако-българи....
08.03.2015 08:19
kasnaprolet9999 написа:

"Да, това е част от пропагандата. Българите са руснаци, те са основали Русия. Това пее и Пасков.
Хората не са олигофрени, късна пролет, вечна зима...

Павел обаче никога не е твърдял, че българите са руснаци, както и с общ славянски произход, така че те хванах натясно, Пасков не стои зад Павел. Колкото до мен си прав донякъде само. За едни съм късна пролет, но за такива като теб съм вечна зима!![/quote]

Павел Серафимов, Джанкарло Томеццоли: «Доказательства раннего присутствия славян на Минойском Крите/Новое азбучное прочтение ЛИНЕАРНОГО А письма/EVIDENCE FOR EARLY SLAVIC PRESENCE IN MINOAN CRETE. NEW AZBUKAS (SLAVIC ALPHABET) READING OF THE LINEAR A INSCRIPTION»

Томеццоли Джанкарло Тициано, Серафимов Павел Павлов: Доказательства раннего присутствия славян на минойском Крите. Новое чтение надписи линейным А на золотой перстневидной ячейке из Мавро Спелио (Мюнхен, Германия, главный эксперт Европейского патентного бюро; Леуварден, Голландия, дизайнер, художник).
цитирай
20. antikom - Милчев, точно твоите теории са преповтаряне на съвеЦката теория за произхода на българите!
08.03.2015 08:41
Ти, иманяра Божидар Димитров и още няколко откровени отрепки въсторжено преповтаряте руските теории, които отричат истинското минало на българите!

Това, което твърдиш тук не потвърждаваш с нито едно доказателство,
а в стила на отчаяните съветолизци се опитваш да заработиш изхаречените на халос за теб пари от КГБ.

Впрочем, не можеш да надскочиш ръста си на семпъл карловски педераст и гаров милиционер!

.
цитирай
21. letopisec - Но, дами и господа от антибългар...
08.03.2015 08:44
Но, дами и господа от антибългарската групировка Спароток, разбира се че може да гласувате отрицателно, та вие сте си организация. За радост не сте повече от 30 антибългарина явочници, с по 5 до 8 фалшиви профила. Може да гласуват и колегите ви от ОМО-Илинден, те попържат добре Кремъл, щото не знаят, че са вкарани в тяхната игра, а не в тази на Груевски. Гласувайте, не бойте се да гласувате и да дадете своя вот срещу МАЙКА БЪЛГАРИЯ. Може да извикате и Шаренкова с нейната кохорта българофоби...
цитирай
22. letopisec - На 18.12.2012 написах Много ниЗко паднахте, г-н Спароток, понеже вожда ви учи да говорите простотии, ето:
08.03.2015 08:52
antikom написа:
Ти, иманяра Божидар Димитров и още няколко откровени отрепки въсторжено преповтаряте руските теории, които отричат истинското минало на българите!

Това, което твърдиш тук не потвърждаваш с нито едно доказателство,
а в стила на отчаяните съветолизци се опитваш да заработиш изхаречените на халос за теб пари от КГБ.

Впрочем, не можеш да надскочиш ръста си на семпъл карловски педераст и гаров милиционер!

.


Преди време казах на Милчев да се срещнем в Карлово та да види, че не съм звяр и да се поуспокои. Той така и не намери смелост да дойде, но когато местните хора разбраха кого чакам казаха - Мани го тоя пе*ал бе...

Тогава си помислих, че думата е употребена само в преносен смисъл...а те хората имали наистина предвид наклонностите на г-н Милчев.
цитирай
23. darktales - 17. letopisec
08.03.2015 09:19
Не знам, лудостта на Чудинов е прекалено феерична и грандиозна, за да си представя Спаротока до него. Оня разгадава петната по слънцето, то и името си му е такова, истинско чудо-юдо.
цитирай
24. letopisec - Чудинов харесва Спаротока, понеже работи като македониста Тентов:
08.03.2015 10:02
darktales написа:
Не знам, лудостта на Чудинов е прекалено феерична и грандиозна, за да си представя Спаротока до него. Оня разгадава петната по слънцето, то и името си му е такова, истинско чудо-юдо.


"В самом деле, нельзя не восхититься глубиной и масштабом проведённых авторами докладов исследований, доказывающих несомненную первичность славянской протоцивилизации по отношению ко многим другим цивилизациям и культурам глубокой древности. Археоника — наука о духовной культуре человечества — всё более уверенно заявляет именно об этом. Например, санскрит это искусственный язык, созданный в I веке н. э. на базе русского языка. Поэтому нам не надо больше привлекать индийские аналоги, чтобы проследить этимологию слов русского языка, в котором более чем предостаточно нужных нам корней. Надо только немного поднапрячься. По данной тематике хорошо поработала секция «Докирилловская письменность», в которой выступили с докладами: Тентов Аристотель, член Палаты представителей Македонии («Древнейший македоно-славянский словарь»); Томеццоли Джанкарло, главный эксперт Европейского патентного бюро в Германии, и Серафимов Павел, дизайнер из Голландии..."

za.zubr.in.ua/2010/05/28/6442/

Тентов е човек от "ранга" на Васко Ильов, Паско Кузман, Ташко Белчев, Ал. Донски и т.н. Все македонисти - комедианти които разпалват античното лудило по Варадарско. Всеки може да си направи извода за каква анти - българска доктрина иде реч.
цитирай
25. minavamottuk - Не те знам
08.03.2015 10:47
прав ли си ,крив ли си...но ще спра да те чета.Четох Спараток ,не ме впечатли с нападки над теб или други.И неговите тези се повтарят вече от други източници.Кой прав ,ще покаже времето...но ти си дребнав и заядлив...щом не ти стига мястото да се изразяваш и се заяждаш с другите.Рейтинг ли гониш ,скука ли е,та разлайваш кучетата.Не говори добро за теб.Чао.
цитирай
26. letopisec - Гоня истината и я настигнах, а вие, вий сте ...да не цитирам поета....
08.03.2015 11:40
minavamottuk написа:
прав ли си ,крив ли си...но ще спра да те чета.Четох Спараток ,не ме впечатли с нападки над теб или други.И неговите тези се повтарят вече от други източници.Кой прав ,ще покаже времето...но ти си дребнав и заядлив...щом не ти стига мястото да се изразяваш и се заяждаш с другите.Рейтинг ли гониш ,скука ли е,та разлайваш кучетата.Не говори добро за теб.Чао.

цитирай
27. penchoan - Българската история е прецакана от ...
08.03.2015 12:03
Българската история е прецакана от самото си написване, защото е писана от чужденци. Българите са коренен народ, който живее от 14 хиляди години на Балканите. Защото траки, българи и славяни произлизат от един народ. Големият български историк д-р Ганчо Ценов ще влезе в учебниците, а лъже историци като Иречек и Златарски, ще бъдат изхвърлени!
цитирай
28. bgwest - Милчев, братле, чета те редовно. ...
08.03.2015 12:13
Милчев, братле, чета те редовно.
Симпатяга голяма си...обаче...с главата изобщо не си добре, приятелю.
Ама изобщо.
Успех!!!
цитирай
29. letopisec - Нямам нищо против Ценов, но той е един слаб историк.
08.03.2015 12:39
penchoan написа:
Българската история е прецакана от самото си написване, защото е писана от чужденци. Българите са коренен народ, който живее от 14 хиляди години на Балканите. Защото траки, българи и славяни произлизат от един народ. Големият български историк д-р Ганчо Ценов ще влезе в учебниците, а лъже историци като Иречек и Златарски, ще бъдат изхвърлени!


Разбира се, че траките са коренно население на Балканите, но славяните са добре проучени археологично и ако кажете на някой, че славяните са коренно балканско население, той ще ви каже истината: Вие сте неук исторически. Не ставате за учен. За пропагандатор, може би. За проф. председател, за оф-член, но с историята сте скарани тотално. При все това е добре, че знаете, че нашата история от средата на 19 в. е фалшифицирана, благодарение на руснаци и славяни. Днес ще я реформираме и тя ще стане вече истинска. А Спароток и групата му ще бъдат забравени само след 1 години...
цитирай
30. letopisec - Явно скоро сте чели разказа на Чехов "Палата № 6" Успех....
08.03.2015 12:40
bgwest написа:
Милчев, братле, чета те редовно.
Симпатяга голяма си...обаче...с главата изобщо не си добре, приятелю.
Ама изобщо.
Успех!!!

цитирай
31. zaw12929 - Вярвам на Вас! Пишете, без прите...
08.03.2015 13:29
Вярвам на Вас! Пишете, без притеснение!
цитирай
32. kostas - Като видите че насреща си имате простак, не се занимавайте с него! Той си е ПРОСТо тАКъв ! такъв
08.03.2015 13:39
Оставете го! Не му повдигайте акциите! Забравете го и се радвайте на живота!

Такива хора рано или късно попадат на „точното място в точното време“ и си намират майстора. Това е така и животът го потвърждава. Получавайки уроци на живота, простакът сам взема решение за промяната си. Никога не се опитвайте да давате акъл на простака, защото е прост и не осмисля какво му говорите! Нека сам да изстрада и стигне до извод накъде да върви.
Бог да благослови България и нейния възлюбен народ!
цитирай
33. letopisec - Благодаря Ви...
08.03.2015 13:41
zaw12929 написа:
Вярвам на Вас! Пишете, без притеснение!

цитирай
34. letopisec - Виж коментар 21
08.03.2015 13:47
bulgarinut57 написа:
твоята параменталност (околомисловност, пояснението е само за теб, другите знаят що е !) направо е избуяла, като майска трева !!!

Чудя се как по-рано не пусна подобна малоумщина !?, или ти трябвало време да я осмислиш "дълбоко" ?!

Крадеца вика: Дръжте крадеца !

Ужасно зле си се справил със задачата, надали ще ти платят !
Пробвай пак, нема лошо, ега изкараш некой левец.

ПоздравЛявам те с най-веселия пролетен празник - Пурим (8-ми март).




цитирай
35. letopisec - КАК ДА НЕ СЕ ЗАНИМАВАМ С ПРОСТАК КАТО СПАРОТОК, КАТО РУШИ ИСТОРИЯТА НИ, КАЖИ МИ, ПРИЯТЕЛЮ...
08.03.2015 13:48
kostas написа:
Оставете го! Не му повдигайте акциите! Забравете го и се радвайте на живота!

Такива хора рано или късно попадат на „точното място в точното време“ и си намират майстора. Това е така и животът го потвърждава. Получавайки уроци на живота, простакът сам взема решение за промяната си. Никога не се опитвайте да давате акъл на простака, защото е прост и не осмисля какво му говорите! Нека сам да изстрада и стигне до извод накъде да върви.
Бог да благослови България и нейния възлюбен народ!

цитирай
36. penchoan - Г-н Милчев, само в едно сте прав - аз ...
08.03.2015 13:51
Г-н Милчев, само в едно сте прав - аз не съм историк и нямам претенции да познавам историята. Но в същото време съм учен и зная много исторически факти, за които дори не подозирате.
Бих се хванал с Вас на бас, че псевдо историци като днешните и като вас (не знам кои други визирате освен себе си) нямат шанс да реформират историята. Спароток е на десетки години пред Вас , макар още нещо да не му достига и ще бъде един от основните автори на новата българска история.
Но, както се вижда, Вие сте политически обременен, не сте в състояние да водите нормален диалог с аргументи, а и не е тук мястото!
цитирай
37. letopisec - Напротив, водя спорове само с аргументи....
08.03.2015 14:14
penchoan написа:
Г-н Милчев, само в едно сте прав - аз не съм историк и нямам претенции да познавам историята. Но в същото време съм учен и зная много исторически факти, за които дори не подозирате.
Бих се хванал с Вас на бас, че псевдо историци като днешните и като вас (не знам кои други визирате освен себе си) нямат шанс да реформират историята. Спароток е на десетки години пред Вас , макар още нещо да не му достига и ще бъде един от основните автори на новата българска история.
Но, както се вижда, Вие сте политически обременен, не сте в състояние да водите нормален диалог с аргументи, а и не е тук мястото!


Траките стават българи след 680 г., тюркският произход е отречен още след Добрев, въпроса с реабилитацията на хуните и техния произход от кимерийците, е сложен на масата. Какво предлага срещу това Спароток? Да се хванем на някакво тъпо македониско хоро и да се радваме, че сме местни траки с история до 2 в. от н.е.; да станем за смях, като разправяме, че римските императори са траки и че Рим и Тракия са цуни-гуни...Нали виждате какъв всеобщ смях пада, Спароток всъщност би бил смешен, ако зад него не стои пропагандната машина на КГБ...
цитирай
38. merlin68 - Г-н Милчев, само в едно сте прав - аз ...
08.03.2015 14:46
penchoan написа:
Г-н Милчев, само в едно сте прав - аз не съм историк и нямам претенции да познавам историята. Но в същото време съм учен и зная много исторически факти, за които дори не подозирате.
Бих се хванал с Вас на бас, че псевдо историци като днешните и като вас (не знам кои други визирате освен себе си) нямат шанс да реформират историята. Спароток е на десетки години пред Вас , макар още нещо да не му достига и ще бъде един от основните автори на новата българска история.
Но, както се вижда, Вие сте политически обременен, не сте в състояние да водите нормален диалог с аргументи, а и не е тук мястото!


Безспорно си прав, но се страхувам, че ще загубиш баса. Не защото изследователи като Спароток не са на десетки години в познаването на историята от псевдоисторици като Милчев - това е факт. Но е факт също така, че промените в историята в България, се правят изключително от политически обременени псевдоисторици по политическа поръчка. Затова и учебниците по история пращят от дебилщини. Тази практика е и винаги ще бъде изгодна на управляващите, защото показвайки глупостите в актуалните учебници по история, те винаги ще оправдават правото си да пренапишат историята от своя също така тенденциозна позиция. Това дори не е практика само в нашата страна - поголовна практика е.
цитирай
39. merlin68 - Милчев, като историк е съвсем ясно, ...
08.03.2015 14:52
Милчев, като историк е съвсем ясно, че не струваш. Но поне от позицията си на старшина в милицията би трябвало да знаеш, че КГБ не съществува от 1991г.
Следователно трябва да замениш авторството на описаната от теб конспирация от КГБ, на някоя друга действаща в момента служба в Русия.
Чудя се другарю милиционер, дали тази неактуалност при теб се дължи на незнание, или на страх? Страх, че ако споменеш актуална руска разузнавателна служба и утре вземе, че се измени геополитическата обстановка... о страх:)))
цитирай
40. kostas - Ама ти не се ли видя в огледалота явно си и МАЛОУМЕН !!!
08.03.2015 15:08
33. kostas - Като видите че насреща си имате простак, не се занимавайте с него! Той си е ПРОСТо тАКъв ! такъв
13:39
Оставете го! Не му повдигайте акциите! Забравете го и се радвайте на живота!

Такива хора рано или късно попадат на „точното място в точното време“ и си намират майстора. Това е така и животът го потвърждава. Получавайки уроци на живота, простакът сам взема решение за промяната си. Никога не се опитвайте да давате акъл на простака, защото е прост и не осмисля какво му говорите! Нека сам да изстрада и стигне до извод накъде да върви.
Бог да благослови България и нейния възлюбен народ
цитирай
41. marknatan - ха ха ха разлая пенсионерите ха ...
08.03.2015 17:13


ха ха ха разлая пенсионерите ха ха ха

фцата серафимка е художник и дизайбер колкото е и хистоик не му ли видя проект за корица на Истинската история Даже джойска го съжали

Таа целта сенилна сган е продукт на рабфка на психопата боцман
цитирай
42. letopisec - Направо мучат, не лаят....
08.03.2015 19:11
marknatan написа:


ха ха ха разлая пенсионерите ха ха ха

фцата серафимка е художник и дизайбер колкото е и хистоик не му ли видя проект за корица на Истинската история Даже джойска го съжали

Таа целта сенилна сган е продукт на рабфка на психопата боцман

цитирай
43. doktora757 - Милчев, страхотно се излагаш с тия ...
08.03.2015 23:16
Милчев, страхотно се излагаш с тия глупости които си написал! Ако искш да обориш опонента по исторически теми поне го направи със средствата на науката и покажи някаква академичност! Другото е простотия от кварталната кръчма. Не мисли хората за глупаци!
цитирай
44. merlin68 - Милчев, страхотно се излагаш с тия ...
08.03.2015 23:56
doktora757 написа:
Милчев, страхотно се излагаш с тия глупости които си написал! Ако искш да обориш опонента по исторически теми поне го направи със средствата на науката и покажи някаква академичност! Другото е простотия от кварталната кръчма. Не мисли хората за глупаци!


Много грешиш, тук Милчев не се излага въобще, та той е в стихията си - дребни ченгеджийски номерца:)
Виж ако както го призоваваш да покаже академичност - е тука вече започва силно да се излага. Ето малко от милчевата "академичност":

"Птоломей през ІІ в. уточнава, че всъщност Каспийско море е залив на северният, Сарматски океан. Дори за да е по-точен, по името на народа, който е живял на западното Прикаспие, именува Каспийско море - „Венедски залив на Океана”.

А ето какво всъщност казва Птоломей:
"Европейска Сарматия1 е ограничена на север от Сарматският океан2 посредством Венедският залив3 и част от непознатата земя (земя неизследвана по времето на Птоломей)". "устието на река Вистула4, се намира на 45° дължина и 56° ширина"
Вистула е днешната река Висла и тя се влива в Балтийско море, както е добре известно. Но как доктУр Милчев "открива", че тя се влива в Каспийско море? - Ами много просто като взима координатите на Птоломей и ги налага на съвремена географска карта - академичност та дрънка:)))
Съответно след като мести устието на Висла и Венедския залив с няколко хиляди километра на юго-изток, се налага да премести и народа обитавал между Карпатите и Балтийско море - венеди (по-късно известни като славяни) и те стават според милчевата научност... кавказци:)))

Така, че не го призовавай към научност този милиционер:)))
цитирай
45. letopisec - КОЙ Е Kiril Milchev Кирил Милчев е ...
09.03.2015 10:22
КОЙ Е Kiril Milchev
Кирил Милчев е роден в Карлово през 1963 г., завършил е филология и има докторантура по медиавистика. Автор е на 21 книги, между които романи, философски, теологични и исторически изследвания. Член е на Съюза на българските писатели и на философския кръг "Феноменологично ателие". През 2010 г. печели награда на Министерството на културата за книгата си "Първият български владетел". Депутат в 39 НС от групата на НДСВ, вносител на Закона за вероизповеданията, Закона за омбудсмана и Закона срещу дискриминация.
Kiril Milchev was born 1963 in Karlovo, obtained Philology degree and docturanture in Medievistics. He is an author of 21 books, including novels, philosophy, theological and historical research pieces, Member of “Union of Bulgarian writers” and of the philosophy circle known as “Atelier of phenomenology”. During 2010 Kiril Milchev won a prize of Bulgarian culture ministry for the book entitled “First Bulgarian ruler”. He had been a member of Bulgarian parliament in 39th National parliamentary assembly, member of NDSV political party and his activities included proposals to the assembly of the following acts: “Law against discrimination”, “Law for ombudsman” and “Law for religious rights and regulations”.
цитирай
46. letopisec - На каква"академичност"са способни македонизма и тракедонизма, че не разбрах?
09.03.2015 10:37
doktora757 написа:
Милчев, страхотно се излагаш с тия глупости които си написал! Ако искш да обориш опонента по исторически теми поне го направи със средствата на науката и покажи някаква академичност! Другото е простотия от кварталната кръчма. Не мисли хората за глупаци!

цитирай
47. letopisec - Прочетете злобният вик на Гаулайтера. Дайте му власт на този merlin68 и Сталин ще възкръсне...
09.03.2015 10:56
merlin68 написа:
Милчев, като историк е съвсем ясно, че не струваш. Но поне от позицията си на старшина в милицията би трябвало да знаеш, че КГБ не съществува от 1991г.
Следователно трябва да замениш авторството на описаната от теб конспирация от КГБ, на някоя друга действаща в момента служба в Русия.
Чудя се другарю милиционер, дали тази неактуалност при теб се дължи на незнание, или на страх? Страх, че ако споменеш актуална руска разузнавателна служба и утре вземе, че се измени геополитическата обстановка... о страх:)))

цитирай
48. andorey - Законът за вероизповеданията, ...
09.03.2015 17:18
Законът за вероизповеданията, който позволи всякакви опасни и престъпни секти да проповядват в България?
Браво на НДСВ, браво на г-н Милчев, истински патриоти и православни християни!
цитирай
49. merlin68 - Законът за вероизповеданията, ...
09.03.2015 18:45
andorey написа:
Законът за вероизповеданията, който позволи всякакви опасни и престъпни секти да проповядват в България?
Браво на НДСВ, браво на г-н Милчев, истински патриоти и православни християни!


Не се сърди на Милчев, той не знае какво е внесъл в пленарна зала.
цитирай
50. merlin68 - Милчев, тая автобиография на ла...
09.03.2015 19:11
Милчев, тая автобиография на латински я напиши (по научно ще е). Ние в КГБ, разполагаме и с доста други подробности от биографията, ама хайде да не си разваляме настроението:))
Въпреки, че настроението се разваля като си помисля колко е изпаднала България, щом ти си станал това което си изписал.
Иначе си прав - "Дайте му власт на този merlin68 и Сталин ще възкръсне... ", е за Сталин не знам, но бъди сигурен, че такива доктУри и "писатели" като теб, ще се наложи да си изкарват хляба с двете си ръце (колкото и леви да са). Ще те отбия от всички народни цицки дето си засмукал, от сите редакции и фондации, и в Балкана с козите. Хем медиавистично, хем на чист въздух, орлите ще надживееш, само няма да четеш книгите си на козите, че ще спадне млеконадоя!
цитирай
51. letopisec - no comment
09.03.2015 22:34
merlin68 написа:
Милчев, тая автобиография на латински я напиши (по научно ще е). Ние в КГБ, разполагаме и с доста други подробности от биографията, ама хайде да не си разваляме настроението:))
Въпреки, че настроението се разваля като си помисля колко е изпаднала България, щом ти си станал това което си изписал.
Иначе си прав - "Дайте му власт на този merlin68 и Сталин ще възкръсне... ", е за Сталин не знам, но бъди сигурен, че такива доктУри и "писатели" като теб, ще се наложи да си изкарват хляба с двете си ръце (колкото и леви да са). Ще те отбия от всички народни цицки дето си засмукал, от сите редакции и фондации, и в Балкана с козите. Хем медиавистично, хем на чист въздух, орлите ще надживееш, само няма да четеш книгите си на козите, че ще спадне млеконадоя!

цитирай
52. letopisec - Мойто момче, нали съм ти казвал, че си задръстен...
09.03.2015 22:38
andorey написа:
Законът за вероизповеданията, който позволи всякакви опасни и престъпни секти да проповядват в България?
Браво на НДСВ, браво на г-н Милчев, истински патриоти и православни християни!


Понеже си млад и зелен, не помниш малкия, че от 1992 до 2004 имаше разкол и тинейджирите като теб като чуеха православие викаха "поповете се бият"...Така че не си ти тоя който ще дава оценки, за това какво е станало с православието след 2004 г.
цитирай
53. leonleonovpom2 - Да, такава е кондиката в България ,Мерлин!
10.03.2015 09:06
Има ново хоби в България, писане на книги
Има един при нас, най-стойностното, което е направил в живота си , е да бяга по покривите от квартирите на ученичките-15-16 годишни, при учителски посещения Той около 30 тогава
Но сега прописа книги-копи пейст 21 книги имал вече Имал цел- да стигне Юго Няма да му е трудно, с такива темпове И като има откъде да цица малък юнак, ще стане и голям Разгледах две от любопитство, какво може да напише такъв-двоен или троен агент според слуховете
Целия град го мрази, искаше да приватизира Пионерския дом писателя - да пише трудовете си в него
Честно казано едната я хвърлих, за пръв път хвърлям книга
Преписал от мен, не ме цитирал Но сметнал, че може да ме редактира-един от малкото му опити му за творчество в книгата И резултатът-Транкуилина, Джулия Домна и още по-големи бисери!
Иначе най-ценното в книгите е опаковката им Лицето им е сииньо, да подчертае това ченге, че е демократ, таен борец срещу комунизма , от когото е бозал!
Иначе добра крава е намерило телето, да го финансира за това чудо невиждано!
Покрай сухото гори и мокрото Отказах се да пиша Само при мисълта, че ще бъда с такива и те ще ме водят,ще трябва да се равнявам по тях, тичам до тоалетната

Милчев, ако виждаш нещо, доближаващо се до тебе, случайно е,не е преднамерено и не се отнася за теб!
цитирай
54. letopisec - Коментар от ФБ на ‎Bisser Danev
10.03.2015 10:03
Здравейте г-н Милчев, аз ви подкрепям във вашите исторически изследвания, понеже намирам в тях историческа закономерност и причинно следсвена връзка между събитията станали в миналото и настоящето време. Прочетох статията на Иванчек http://history.rodenkrai.com/new/proizhod_na_prabylgarite/syvremennoto_systoqnie_na_kimeriiskiq_problem_i_chast.html . Много силно впечетление ми направи неговата методика за доказването на тезата си, което ми даде силно основание да и се доверя.
цитирай
55. letopisec - Много ви моля, не желая да присъствам на тракедониската ви предсмъртна агония. Съобразявайте се какво пишете!
10.03.2015 10:46
bulgarinut57 написа:
с цитирания твой отговор:

"andorey написа: "Законът за вероизповеданията, който позволи всякакви опасни и престъпни секти да проповядват в България?
Браво на НДСВ, браво на г-н Милчев, истински патриоти и православни християни!"

09.03 22:38 letopisec:
Мойто момче, нали съм ти казвал, че си задръстен...
Понеже си млад и зелен, не помниш малкия, че от 1992 до 2004 имаше разкол и тинейджирите като теб като чуеха православие викаха "поповете се бият"...
Така че не си ти тоя който ще дава оценки,
за това какво е станало с православието след 2004 г."

за пореден път показваш самобитната си тъпотия.

Ти си толкова тъп,
че дори не можеш да разбереш какво преписваш в "творбите" си !

Ти си толкова тъп,
та даже не можеш да осъзнаеш, колко АНТИБЪЛГАРСКИ са писаниците ти.

Старшинка, http://letopisec.blog.bg/photos/123281/original/LZ1.jpg
ти си срам и низост.


.

цитирай
56. lado - Милчев, аз нема да те плюя.
10.03.2015 13:33
Стига ми, че само откачалките маркнатан и zawнамсикво единствено те подкрепят. От това по-убаво за нехаресващите те нема...
Аз ша та замола да пуснеш постинг с артефакти от епохата, които да са славянски. Ама не ти да им викаш такива, а хабилитирани учени. А, и да са намрени по тия, машите краища
цитирай
57. sparotok - :)
10.03.2015 14:17
Крадецът вика дръжте крадеца! :)

Не можеш да скриеш милиционерското си минало, нито изпълненията от гара Карлово, нито път други неща, които скоро ще лъснат :)
цитирай
58. doktora757 - Този Марк Натан е тотален дегенерат ...
10.03.2015 14:26
Този Марк Натан е тотален дегенерат и психопат за връзване, макар, че и Боцмана не му отстъпва! Милчев обаче им се кефи и на двамата; дали ще ги задмине е въпрос на време...... Сега конкретно към Милчив по изследванията и проучванията. Знаеш ли кое най-ме дразни като ти чета нещата: първо ровиш по важни проблеми /например кимерийци и хуни/, но ги даваш нещата от висотата на твоята кула и цитираш главно автори, които ти изнасят и то много избирателно; не че познаваш важните, но това е друга тема. Писанията и заключенията ти освен, че не са на никакво ниво, много ми напомнят на писанията на онези сектанти от "Тракийската църква" - двамата братя Гайдарски и безбройните им манипулативни книги, макар и отпечатани луксозно и с твърди корици, като на бившите комунистически величия от БАН...... И те ръчкат по важни въпроси, но тотално осират и дискредитират нещата с българската древна история; А ДАЛИ ПЪК НА ЦЯЛАТА ВИ ПАСМИНА НЕ Е ТОЧНО ТОВА ЦЕЛТА!?! Ето тук трябва да се замислиш, макар, че съм убеден, че трудно ще си видиш грешките. Най-много да напишеш, че и аз съм от КГБ......
цитирай
59. doktora757 - Все пак едно му признавам на Милчев, ...
10.03.2015 14:36
Все пак едно му признавам на Милчев, че не трие критикуващите го постове и не прилага цензура; все пак е някакъв напредък! И Милчев, не лъжи, че съм искал да те ликвидирам, просто те предупредих да внимаваш какво говориш и с кого, че съм доста корав българин и не съм хич лесен за премятане! Позор е, че си бил депутат от НДСВ - тия всичките са национални предатели начело с Кобурга и нанесоха страшни щети на България! Знам точно какво говоря, защото ги познавам нещата от "кухнята" така да се каже....... Знам точно кои докараха Симеон в България и го поставиха на премиерския стол: масоните, еврейското лоби и комунистите - много им беше удобен на всичките! Мога и да спомена някои имена: Яков Джераси, равинът Хаим Асса /от Ню Йорк/, Линдел Грей /от ЦРУ/, масоните около "Мултигруп" и кръгът "Монтерей". На второто поредно учредяване на НДСВ, залата в НДК беше пълна с мултаци, които бяха довели дори и секретарките си за да учредяват партията. Симеон се уплаши, прочете 13 минутно слово и закри събранието без да се изберат управителни органи. Това стана чак на третото събрание на партията в рамките на 1 година пак в НДК. Тогава пробутаха и фигурите на Лидия Сантова Шулева /Биджерано по баща/, Соломон Исак Паси и Николай Свинаров /който също не е българин/!...... Ето това е твоята партия - продажници, мошета и въжеиграчи!
цитирай
60. letopisec - Много ви моля, за славяни пише Спароток, не аз....
10.03.2015 16:59
lado написа:
Стига ми, че само откачалките маркнатан и zawнамсикво единствено те подкрепят. От това по-убаво за нехаресващите те нема...
Аз ша та замола да пуснеш постинг с артефакти от епохата, които да са славянски. Ама не ти да им викаш такива, а хабилитирани учени. А, и да са намрени по тия, машите краища


Павел Серафимов, Джанкарло Томеццоли: «Доказательства раннего присутствия славян на Минойском Крите/Новое азбучное прочтение ЛИНЕАРНОГО А письма/EVIDENCE FOR EARLY SLAVIC PRESENCE IN MINOAN CRETE. NEW AZBUKAS (SLAVIC ALPHABET) READING OF THE LINEAR A INSCRIPTION»
www.srpska.ru/article.php
цитирай
61. letopisec - Да уточня, Спароток ме заплашва с филм по мой адрес :-))) Честно...
10.03.2015 17:00
sparotok написа:
Крадецът вика дръжте крадеца! :)

Не можеш да скриеш милиционерското си минало, нито изпълненията от гара Карлово, нито път други неща, които скоро ще лъснат :)

цитирай
62. letopisec - Ами вие си спорете заедно със Спароток с братя Гайд за траките. Те българите не са траки, траките стават през 680 г. българи....
10.03.2015 17:02
doktora757 написа:
Този Марк Натан е тотален дегенерат и психопат за връзване, макар, че и Боцмана не му отстъпва! Милчев обаче им се кефи и на двамата; дали ще ги задмине е въпрос на време...... Сега конкретно към Милчив по изследванията и проучванията. Знаеш ли кое най-ме дразни като ти чета нещата: първо ровиш по важни проблеми /например кимерийци и хуни/, но ги даваш нещата от висотата на твоята кула и цитираш главно автори, които ти изнасят и то много избирателно; не че познаваш важните, но това е друга тема. Писанията и заключенията ти освен, че не са на никакво ниво, много ми напомнят на писанията на онези сектанти от "Тракийската църква" - двамата братя Гайдарски и безбройните им манипулативни книги, макар и отпечатани луксозно и с твърди корици, като на бившите комунистически величия от БАН...... И те ръчкат по важни въпроси, но тотално осират и дискредитират нещата с българската древна история; А ДАЛИ ПЪК НА ЦЯЛАТА ВИ ПАСМИНА НЕ Е ТОЧНО ТОВА ЦЕЛТА!?! Ето тук трябва да се замислиш, макар, че съм убеден, че трудно ще си видиш грешките. Най-много да напишеш, че и аз съм от КГБ......

цитирай
63. letopisec - Не се занимавам с политика от 2005 г. Факт.
10.03.2015 17:03
doktora757 написа:
Все пак едно му признавам на Милчев, че не трие критикуващите го постове и не прилага цензура; все пак е някакъв напредък! И Милчев, не лъжи, че съм искал да те ликвидирам, просто те предупредих да внимаваш какво говориш и с кого, че съм доста корав българин и не съм хич лесен за премятане! Позор е, че си бил депутат от НДСВ - тия всичките са национални предатели начело с Кобурга и нанесоха страшни щети на България! Знам точно какво говоря, защото ги познавам нещата от "кухнята" така да се каже....... Знам точно кои докараха Симеон в България и го поставиха на премиерския стол: масоните, еврейското лоби и комунистите - много им беше удобен на всичките! Мога и да спомена някои имена: Яков Джераси, равинът Хаим Асса /от Ню Йорк/, Линдел Грей /от ЦРУ/, масоните около "Мултигруп" и кръгът "Монтерей". На второто поредно учредяване на НДСВ, залата в НДК беше пълна с мултаци, които бяха довели дори и секретарките си за да учредяват партията. Симеон се уплаши, прочете 13 минутно слово и закри събранието без да се изберат управителни органи. Това стана чак на третото събрание на партията в рамките на 1 година пак в НДК. Тогава пробутаха и фигурите на Лидия Сантова Шулева /Биджерано по баща/, Соломон Исак Паси и Николай Свинаров /който също не е българин/!...... Ето това е твоята партия - продажници, мошета и въжеиграчи!

цитирай
64. doktora757 - Абе то и аз не се занимавам вече, но ...
10.03.2015 18:16
Абе то и аз не се занимавам вече, но политиката всекидневно се занимава с нас, така че май ще трябва да дадем отпор /целокупния български народ/! Най-добре е да не я намесваме в историческите спорове - по-академично ще е!...... И най-добре ще е да изхвърлиш от "аргументите си" службите и КГБ, щото си е чиста клевета! Ние сме изследователи, макар и непрофесионални; лично аз и хората с които споделяме идеи поддържаме тезата за интердисциплинарното българознание, което е доста по-разширено понятие и включва и други дисциплини и науки освен история. Просто историците не са сведующи по всички важни въпроси и науки /история, историческа география, лингвистика, археология, етнология, антропология, етнография, архитектура, хералдика и семиотика, календарни системи, военно дело и оръжезнание, металообработка, исторически възстановки и др./. Всичко това обхваща интердисциплинарното българознание с различни специалисти, експерти в своята област.
цитирай
65. letopisec - Да, изследовател е самотен, кабинетен учен. "Ние", както пишете за вас тракедонистите, сте групировка
11.03.2015 03:45
doktora757 написа:
Абе то и аз не се занимавам вече, но политиката всекидневно се занимава с нас, така че май ще трябва да дадем отпор /целокупния български народ/! Най-добре е да не я намесваме в историческите спорове - по-академично ще е!...... И най-добре ще е да изхвърлиш от "аргументите си" службите и КГБ, щото си е чиста клевета! Ние сме изследователи, макар и непрофесионални; лично аз и хората с които споделяме идеи поддържаме тезата за интердисциплинарното българознание, което е доста по-разширено понятие и включва и други дисциплини и науки освен история. Просто историците не са сведующи по всички важни въпроси и науки /история, историческа география, лингвистика, археология, етнология, антропология, етнография, архитектура, хералдика и семиотика, календарни системи, военно дело и оръжезнание, металообработка, исторически възстановки и др./. Всичко това обхваща интердисциплинарното българознание с различни специалисти, експерти в своята област.


създадена с пропагандна цел, а не с научна. Кой ви е създал, кой е вашият генен инженер, не е трудно да се разбере, предвид факта, че копирате на 100% методологията на македонизма.
цитирай
66. leonleonovpom2 - Милчев, като се правиш на учен, д...
11.03.2015 08:43
Милчев ,като се правиш на учен, давам ти поле за изява като такъв:

Първо изясни кои са траките Твоето мнение, не този какво казал , онзи какво казал Защото винаги може да се намери някой, който да каже точно обратното
Граници, особени на север, североизток , изток

Второ , твърдиш, че българите са кимери
Римляните смятат, че кимерите са траки Тука мърдане няма Каквото каже господарят ,това е. Не ме интересува мнението на роба, той или ще потвърди казаното от него, или като господарят умре-Рим, ще го отрече напълно Траки ли са кимерите?

Трето, излиза логически, че след като българите са кимери, а те траки, то и ,че българите са траки Учил ли си логика някога, не милиционерска , истинска!

Четвърто-,че българите са кимери ти е основна теза. Логически излиза че българите са кимерийски траки това , че са кимери, ти го твърдиш
В същото време не били траки, това ти е основният, висящ извод
Я обясни това противоречие в собствените ти изводи
Преди да ги направиш, него трябва да обясниш
Ако съумееш, чакам благодарност, че съм те упътил в правилна посока
Но и да не получа от тебе, чакам от Марк Натанаилов, защото действам да преименуват Анхиало на Натанаиловгград, затова, че е голям паламуд- тунец А в Анхиало боготворят паламуди като него, но кой да знае за него....
Ти също можеш да му помогнеш да стане популярен, имаш опит в преименуване на градовете
цитирай
67. letopisec - По Вашата логика, българите са кимерийски траки, а македонците са нещо отделно от българите. Това е
11.03.2015 10:24
leonleonovpom2 написа:
Милчев ,като се правиш на учен, давам ти поле за изява като такъв:

Първо изясни кои са траките Твоето мнение, не този какво казал , онзи какво казал Защото винаги може да се намери някой, който да каже точно обратното
Граници, особени на север, североизток , изток

Второ , твърдиш, че българите са кимери
Римляните смятат, че кимерите са траки Тука мърдане няма Каквото каже господарят ,това е. Не ме интересува мнението на роба, той или ще потвърди казаното от него, или като господарят умре-Рим, ще го отрече напълно Траки ли са кимерите?

Трето, излиза логически, че след като българите са кимери, а те траки, то и ,че българите са траки Учил ли си логика някога, не милиционерска , истинска!

Четвърто-,че българите са кимери ти е основна теза. Логически излиза че българите са кимерийски траки това , че са кимери, ти го твърдиш
В същото време не били траки, това ти е основният, висящ извод
Я обясни това противоречие в собствените ти изводи
Преди да ги направиш, него трябва да обясниш
Ако съумееш, чакам благодарност, че съм те упътил в правилна посока
Но и да не получа от тебе, чакам от Марк Натанаилов, защото действам да преименуват Анхиало на Натанаиловгград, затова, че е голям паламуд- тунец А в Анхиало боготворят паламуди като него, но кой да знае за него....
Ти също можеш да му помогнеш да стане популярен, имаш опит в преименуване на градовете


ТРАКЕДОНИЗМА. ОБСЛУЖВА МАКЕДОНИЗМА. ДЕМЕНЦИЯТА НЕ Е ЛОГИКА, ИНЖЕНЕРЧЕ...
цитирай
68. leonleonovpom2 - Разбрах те, милиционерче! Само, ...
11.03.2015 13:32
Разбрах те, милиционерче!
Само, че аз никъде не казвам, че македонците, така наречени ,не са българи Има едни други, които твърдят, че античните македонци са гърци И ти обслужваш точно тях Сигурно не е от симпатии И уж гониш македонисти Да, те също не са траки, днешните македонци, следователно са гърци Точно и ясно, само да има възторжена публика.....

У нас има особена категория - учен- милиционер!
Ти си ярък представител на нея
Тези, които са забъркали кашата, търсят друг виновник!
цитирай
69. letopisec - Аха, разбрах...Вашата тракедониска банда се е събрала, за да уведоми света, че
11.03.2015 13:41
leonleonovpom2 написа:
Разбрах те, милиционерче!
Само, че аз никъде не казвам, че македонците, така наречени ,не са българи Има едни други, които твърдят, че античните македонци са гърци И ти обслужваш точно тях Сигурно не е от симпатии И уж гониш македонисти Да, те също не са траки, днешните македонци, следователно са гърци Точно и ясно, само да има възторжена публика.....

У нас има особена категория - учен- милиционер!
Ти си ярък представител на нея
Тези, които са забъркали кашата, търсят друг виновник!


антични македонци и траки е едно и също, за да ни се смее цял свят на спаротоковата простотия...От обич към българите в Македония инж. Симеонов решил да стане автохтон трак...Брей, брей...Така де, античките македони от Скопие станаха смешни с теорията си, да станем смешни и ние, българите...Ще тропаме с крак, че не сме българи, а автохтонни траки...Брей как ме сърбят ръцете, заради кгбейските ви номерца...
цитирай
70. leonleonovpom2 - Това за КГБ като милиционер казвал ...
11.03.2015 17:52
Това за КГБ като милиционер казвал ли си го някога ?
Сигурно си крещял - ама на ум! Или на сън, сънувал си, че го крещиш И си се събуждал потен, да не би, да си го направил и наяве
Та какви са античните македонци разгеле, да чуя от тебе:
1/ гърци
2/ междинни-гърци и македонци - смесени
3/ траки
Това са трите теории за тях и за твое сведение, нито една не е на КГБ Науката не е приоритет на КГБ както и на ФБР Впрочем, ти си бил в братските САЩ, ако не се лъжа, сигурно си проучил проблема Не знам като какъв- като голям учен или голям политик? Но не ме и интересува, стига да не ми бърка в джоба
Та тези три теории са изцяло научни Сега натежава третата
Ами древна Македония е крещящо различна от полисите тръцки Има племе едони, около Самуиловград,знаеш го къде е , което е тракийско, доказано
Това е много интересно, даже прекалено!
Едоните са траки, а македоните - гърци
Какъвто си ветропоказател приятелю, утре, като вятърът смени посоката, ще гърмиш, че ти си първият, определил античните-за тях става дума македонци за траки А сегашните македонци е пределно ясно какви са А пък аз никога не съм казвал, че не сме българи
Това политиката е голяма зараза, по-лоша от ,хайде не проказа , от краста
Като толкова ясно гледаш народите назад, покажи ми нещо по-просто Милчев , много просто
Дай имената за 100 поколения назад на твоите прадеди Направи им родословно дърво-мъж , жена, малки имена и народност Само толкова, като си готов, обади ми се, да го видя Само за 2000 години назад става дума
А и къде живеят също От Левскиград насам приемам и на доверие Преди това ще проверявам
цитирай
71. merlin68 - Милчев: "Брей как ме сърбят ...
11.03.2015 19:15
Милчев: "Брей как ме сърбят ръцете, заради кгбейските ви номерца..."
Само така другарю милиционер, покажи на КГБ, що е то истински български старшина:))
Очаквам с нетърпение да пуснеш един постинг - Как уплаших КГБ и то се разформирова:))

А иначе и аз се присъединявам към инж.Симеонов и с нетърпение очаквам да отговориш научно какви са тия македони? Гърци ли са, или що?
цитирай
72. letopisec - 72. leonleonovpom2
11.03.2015 21:18
Не мога да разбера, защо искате македоните да са траки или гърци? Защо и по чия логика всеки трябва да е нещо друго, напр. траките искате да са българи? Траките наистина стават българи, така както до 680 г. са били ромеи по гражданство, така след 680 г. стават български поданици. Много е просто, защо ви е трудно да го разберете?
цитирай
73. merlin68 - Не мога да разбера, защо искате м...
12.03.2015 00:48
letopisec написа:
Не мога да разбера, защо искате македоните да са траки или гърци? Защо и по чия логика всеки трябва да е нещо друго, напр. траките искате да са българи? Траките наистина стават българи, така както до 680 г. са били ромеи по гражданство, така след 680 г. стават български поданици. Много е просто, защо ви е трудно да го разберете?


Все пак Милчев, не разбрах какви са македонит според теб? Просто - македони:)? А македонците тогава какви са, имат ли общо с македоните или нямат според теб?
Тази логика дето си я извадил в този си коментар не съответства на нещата които пишеш, ти това поне вразумяваш ли го? Защото по тая ти логика кимерийците са си просто кимерийци, хуните са хуни и нито едните нито другите - българи, защото българите са си българи.
цитирай
74. leonleonovpom2 - Така излиза!
12.03.2015 07:38
Както казва ,Мерлин!
Аз честно ти казах Милчев трите научни, хипотези са, въпреки ,че се смятат за теории, но това не ги омаловажава И нямат нищо общо с КГБ, защото идват от Запад
Македоните са:
-антични гърци
-смесени гърци и траки
-антични траки
Реално погледнато, ако не са нещо от това, остава да са днешните македонци, срещу което скачаш Остава да избереш един от трите варианта
Ако са антични елини, защо не говорят гръцки днешните им наследници там и ако са отишли някъде - къде и защо?
Избирай вариант, но без агенти на КГБ, предатели! Това да кажеш истината в очите или какво мислиш, не е задължително да си предател
И Левски е казвал истини на процеса , и никой не твърди за него, че е предател! Или агент на КГБ!
Ти поне кажи каква е истината според тебе И да сгрешиш не е престъпление Учените са грешници, още Гогол ги е описал съвсем точно, особено като шикалкавят
Имаш научна степен, вярно по Медиевистика, тя ще да е някаква нова специалност. Би трябвало все пак да знаеш и не се съмнявам, че знаеш, в науката като отричаш нещо, трябва да кажеш, като не е еди си какво според тебе ,какво друго е
Само с отричане не върви Дори и хипотеза, грешна, е решение
Затова ти казвам, изхвърли лъжи от репертоара си по адрес на учените или работещите в науката
Мога да те излъжа, че съм спечелил милион или ,че имаш да ми даваш милион, но в науката лъжа няма Има грешка Ти някъде в прав текст, в сериозно писание да си виждал по адрес твърденията на някой учен, че е излъгал?! Ще те излъже някой Манго на улицата
За ученият се казва, че е сгрешил!
Връщам си думите, че имаш развитие. Беше изхвърли за кратко лъжите в репертоара си, това имах предвид, но сега отново ги вкара на въоръжение
цитирай
75. letopisec - Античните македони са си македони, те заедно с траките стават след 680 г. българи. Просто е.
12.03.2015 11:21
merlin68 написа:
letopisec написа:
Не мога да разбера, защо искате македоните да са траки или гърци? Защо и по чия логика всеки трябва да е нещо друго, напр. траките искате да са българи? Траките наистина стават българи, така както до 680 г. са били ромеи по гражданство, така след 680 г. стават български поданици. Много е просто, защо ви е трудно да го разберете?


Все пак Милчев, не разбрах какви са македонит според теб? Просто - македони:)? А македонците тогава какви са, имат ли общо с македоните или нямат според теб?
Тази логика дето си я извадил в този си коментар не съответства на нещата които пишеш, ти това поне вразумяваш ли го? Защото по тая ти логика кимерийците са си просто кимерийци, хуните са хуни и нито едните нито другите - българи, защото българите са си българи.

цитирай
76. merlin68 - letopisec - Античните македони са ...
12.03.2015 12:20
letopisec - Античните македони са си македони, те заедно с траките стават след 680 г. българи. Просто е.

Ами да като цяло е така - съгласен съм. В какво точно тогава упрекваш Спароток, мен или други както ни наричаш тракедонисти?
Припомни си и д-р Ганчо Ценов какво казва по този повод: "Александър Велики произлиза от оня народ, който се казва днес български народ."
Ей ще се разберем с тебе Милчев, ама няма да е лесно:)
цитирай
77. letopisec - 76. merlin68
12.03.2015 14:00
Упреквам тракедонистите, че лъжат, че местните, автохтонни траки са българи и всъщност българите имат история, според тази доктрина, само до 2 в. от н.е., откогато местните траки стават роби на Рим. Това не е българската история. Траките са наши предци, защото след 680 г. стават българи и ние можем да се гордеем с тракийската култура и да отчитаме, че имаме тракийски гени...
цитирай
78. letopisec - ПАРОЛАТА НА ТРАКЕДОНИЗМА: АТОХТОН, АВТОХТОН...
12.03.2015 14:06
ИМА ЕДИН НАЧИН, ПО КОЙТО МОЖЕ ДА СЕ РАЗБРЕ ЩО ЗА ГРУПИРОВКА СА ТРАКЕДОНИСТИТЕ. АКО ТЕ СА ГОТОВИ ДА БАСТИСАТ И ТРАКИТЕ, НО НЕ И АВТОХТОННИЯ ПРОИЗХОД, ЗНАЧИ Е ЯСНО, ЧЕ "БОЛКАТА" НА ТРАКЕДОНИЗМА НЕ СА ДАЛИ БЪЛГАРИТЕ СА ТРАКИ. НЕ. ТЕ ИМАТ ЗАПОВЕД ОТ "ГОРЕ"! ТАЗИ ЗАПОВЕД ГЛАСИ: АКО ЩАТ БЪЛГАРИТЕ ДА СА ТРАКИ, МАКЕДОНЦИ, ПЕЛАСГИ, МИЗИ...МАЙНАТА ИМ....ВАЖНОТО Е ДА СА АВТОХТОНИ И ДА НЯМАТ ИСТОРИЯ СЛЕД 2 В., ОТКОГАТО МЕСТНИТЕ НАРОДИ НА БАЛКАНИТЕ СА РОБИ НА РИМ. ЕТО ТАКА ЩЕ РАЗБЕРЕТЕ АНТИБЪЛГАРСКАТА СЪЩНОСТ НА ТРАКЕДОНИЗМА, ЕДНО ГНИЛО И ПОШЛО ЯВЛЕНИЕ, С КОЕТО ПОРАДИ ЧУВСТВА В ПОЛЗУ РОДУ СЪМ ПРИНУДЕН ДА СЕ БОРЯ, ВЪПРЕКИ ЧЕ ИЗПИТВАМ ОТВРЪЩЕНИЕ ОТ ПОДОБНИ ГНУСЛЯЦИ И АНТИБЪЛГАРИ.
цитирай
79. leonleonovpom2 - Милчев, много грешиш! Изумен съм!
12.03.2015 16:51
За да отклониш вниманието вероятно!
Ако траките нямат история, защо си избрал точно втори век не е ясно, може би визираш конституцията на Каракала от трети век!?
По тази логика излиза ,че и ние, българите нямаме история на два пъти , един път два века, след това пет века История като българи, защото досущ като траките , българите гогава са граждани на друга държава

Траките след Каракала имат няколко десетки императори на Рим и Константинопол За какви роби на Рим говориш, те са граждани ,равноправни граждани на Рим !!! Знаеш ли историята на Рим изобщо или говориш врели некипели като Божидар Димитров за Гордиан/виж горд/ Трети?
Може ли роб да бъде император Гражданин на Рим не означава роб на Рим Що за объркване и смесване на противоположни понятия?!

НАПЪЛНО НЕСЪСТОЯТЕЛНА ТИ Е ЗАЩИТНАТА ТЕЗА ЗА ТОЗИ СМЕШЕН АВТОХТОНИЗЪМ, ЗА ОПАСНОСТТА ОТ НЕГО

Май се бориш траките да нямат история след трети век е, не е втори Всички европейски народи тогава по същата логика в този период нямат история!

Изумен съм!

Но по същата логика излиза, че българите като такива Нямат история седем века!
Това ли ти е крайният извод!?
Ако не е ,просто трябва да го направиш, следва от подобни "разсъждения"!
цитирай
80. merlin68 - Милчев, проблема ти е, че ако за пет ...
12.03.2015 17:03
Милчев, проблема ти е, че ако за пет минути ти дойде акъла и кажеш нещо смислено, то в следващите 500 минути напълно обезумяваш.
Ти тук за пет минути в горния си коментар се приближи в позицията си до тракедонистите, след това обезумя, ужаси се от себе си и започна да крещиш с главни букви:)) Спокойно Милчев, ще те заболи гърлото, смукни един стрепсилс и се успокой.
Автохтоният произход на българите, дава на българите най-старата история в Европа, а не ги лишава от история, както ти твърдиш.
Да, част от траките от ІІ век са поданици на Рим и Константинопол, друга част си остават свободни на север от Дунав. Те през VІ век са наречени славяни, сред тях са и българите.
Тия българи се връщат на Балканите през 5-7 век и заедно с местните траки основават България.
Кимерийците също са били траки, аз лично не разбирам какъв друг може да ти е проблема, освен в областта над врата.
цитирай
81. marknatan - Последна и то на книга фсата сера...
12.03.2015 21:17
Последна и то на книга фсата серафимка донесе Светлина и за телетата в Тунела, здраво стъпила на

Правилния Принцип на психопата боцман стани да седна аз, нашето си е наше, чуждото е общо- тук тракийскийот принцип.

"Траките" се напинят да бутнат "гръците" за да седнат те на стола им како "великата" култура.

Големата промена да замениш, "Гръци" с "Тураки", тва му било грешното на сторито.

Целата им юдео-християнска концепция на европските учени е Писта за никъде,

Съафтурския колектив на фсите серафимки и телетата спорят и си доказват, че в техния улей на "турашкия" задник имало светлина в тунела.
цитирай
82. leonleonovpom2 - И паламудът проговори!
12.03.2015 21:49
Пък някои казват ,че бил ням?!
Мисли за адвокатската емблема!
Напрегни си половинчатата гънка, пасва ли и киликийският пират да и се изтипоса на фасадата? трудна задача е за тебе, няма къде да прочетеш, но напрегни се ,все някога ще почнеш и да ..мислиш
За друго не се хаби, КГБ-то каза, че си комбина с автора на постинга тука Съобщиха по радиото, два пъти! Совинформбюро! Вземи мерки, да не се изпуснеш!
Всички знаят!
цитирай
83. letopisec - Панслависта се изказа, разгеле. Значи славяните от VІ в. са българи, при това и траки...
13.03.2015 09:51
merlin68 написа:
Милчев, проблема ти е, че ако за пет минути ти дойде акъла и кажеш нещо смислено, то в следващите 500 минути напълно обезумяваш.
Ти тук за пет минути в горния си коментар се приближи в позицията си до тракедонистите, след това обезумя, ужаси се от себе си и започна да крещиш с главни букви:)) Спокойно Милчев, ще те заболи гърлото, смукни един стрепсилс и се успокой.
Автохтоният произход на българите, дава на българите най-старата история в Европа, а не ги лишава от история, както ти твърдиш.
Да, част от траките от ІІ век са поданици на Рим и Константинопол, друга част си остават свободни на север от Дунав. Те през VІ век са наречени славяни, сред тях са и българите.
Тия българи се връщат на Балканите през 5-7 век и заедно с местните траки основават България.
Кимерийците също са били траки, аз лично не разбирам какъв друг може да ти е проблема, освен в областта над врата.


Трябва да си много нескопосан в историческата наука и да не знаеш грам от археологията, за да твърдиш това. Проблемът на България е, че след 1878 г. приема да й се наложи пропагандно идеята на руснака Чертков, че хората на Аспарух били една малка орда и били претопени от славяните. Тази пошла лъжа, превърната в догма, трови българската историческа наука и днес, при условие, че има няколко източника, директно даващи сведение, че българите на Аспарух са "многочислени", "многобройни", "като пясъка в морето"...И т.н. Мерлин, 68 годишен, пътувай...Българската история се връща при науката и напуска окончателно пропагандата и идеологията. Да живее ЕС и НАТО.
цитирай
84. leonleonovpom2 - Милчев, Милчев!
13.03.2015 14:20
Сменяш една пропаганда, на която си служил, с друга!
Утре ще я смениш с трета, ако е по -изгодна и платена
Знаеш ли какво са правили турците с предателите/ например Димитър Общи Гарибалдиецът, професионалният революционер/ Изслушвали са ги внимателно, записвали са казаното и после вместо служба за полезността - на бесилото или на дръвника?!
Много несправедливо,ужасно несправедливо, такава услуга им правят хората , така да се отнесат с тях!Пълни идиоти!
Да, но те гледат в бъдещето - вчера е предал едни, утре ще предаде тях! Гаранция - във Франция
Освободи се от този пропагандно - декларативен стил
ЕС и Нато имат други цели, не научно - исторически
На времето е бил модерен лозунгът:
Сталин-Тито-Димитров
Теса нашата любов!
После станал:
Сталин, дупка, Димитров....
След това : Дупка, дупка , Дивмитров..... И накрая Дупка, дупка, дупка....
Не, не се освобождавай от този стил, ще станеш така член на някоя академия, демек академик
Навремето Украйна произвеждаше български академици, имаше и един свинар даже, но ти си пропуснал този момент

Иначе правилно си ориентиран, да вървиш с победителите,
като ветропоказател чакмак си!
Туй ми е пределно ясно, пука ти ,че ти дреме какви са българите, дали траки или олмеки, дали са местни или от космоса. Ха, ха, ха Туй е занимание за наивници, да си губят времето, а джобовете да им са празни и в тях да има само сметка за тока

Парички да падат, да има за далаверки, воаяжи отвъд океана и мисийки , добре платени Келепирът, братко, келепирът! Щом има кой да плаща, той знае откъде и от кого да вземе парите
Ето това е истината
Интересът!Интересът!
цитирай
85. letopisec - 84. leonleonovpom2
13.03.2015 15:17
Знам, че на такива като теб и мерлинчо, ви боли, защото се намери поне един българин, който да застане срещу вашата организация и да ви изкрещи: стига. Стига вече сте се подигравали с българската история, не ме интересува болшевики ли сте или меншевики, стига. В началото се стреснахте и помислихте, че голобрадата ни държава е решила нещо на държавно ниво, положихте много сили и проучихте, че съм всъщност един обикновен човек, зад който не стои никой; аз ви се изпречих и ви спрях. Чак си кихнахте в шепите, невярвате, че вашият Армагедон, го спря един обикновен човек, без дотации от газо-рубли, на фона на невменяемото безличие на историци и държава, на които не им пукаше, не им пука и сега...Затова ще оцелее България, защото има такива като мен. Малко сме, но ни има...
цитирай
86. leonleonovpom2 - Ние не сме организирани ,Милчев!
13.03.2015 16:02
Затова нямаме успехи, като тебе!
Успехите вървят с тебе, не защото си прав или нещо друго, а защото си към правилната организация
Не го приемай много на сериозно, като вземеш да вадиш аргументи, да не вземеш да предадеш и организацията Не искам аз да съм причина за някакво предателство, не обичам предатели Кой ли пък ги обича пък? Философски въпрос Утре и него да предадат!

Поп Кръстьо дали е предател според тебе?
Дори и да не е , само да те нарочат и край- дамгосали са те за хиляда и кусур години за напред
Кой , поп Кръстьо - предателят ли бе?Първата реакция ще е тази!

С празни приказки в сянка остава едно твое забележително ОТКРИТИЕ
Първото, ти отдавна го направи, въпреки, че остана в сянката на кимерийските траки и индианското племе " спяща земя"
Че местните ни траки от втори век нямат история, заради Конституцията на Антонин или Каракала Станали са роби на Рим, тук грешиш , римски граждани са станали Поради това нямат история, защото траките -императори на Рим правят Римска история
И затова е много опасно местните траки да считаме за българи или, че дошлите българи имаг йош-беш с местните траки
Който мисли нещо подобно е враг на народа, агент на Секуритате , а бе тракедонист!!

Да, но историята има продължение След това седем века, автохтонните българи са граждани на други държави - ИРИ и Отоманската Империя, също като траките Те са, ....ти знаеш какви

Сега възниква много остър проблем в плоскостта на разсъжденията Как да го решим?!

Тези българи от тези седем века, автохтонните българи, другите в случая не ни интересуват, които са лепнали с робството си или по-точно с принадлежността си към други империи такова клеймо на Българското, как да ги изчистим изобщо от нашата история, подобно на траките!?

Като се поучавам от тебе давам плахо решение
Който пише за тези българи през този период от седемстотин години, че са Българи , да бъде немедлено обявен за:
БЪЛГАРЕДОНИСТ!
ДОБРО ПОПАДЕНИЕ, НАЛИ ТАКА, ПРИЯТЕЛЮ!

Та второто ти забележително откритие печели!
цитирай
87. merlin68 - "И т. н. Мерлин, 68 годишен, ...
13.03.2015 18:03
"И т.н. Мерлин, 68 годишен, пътувай...Българската история се връща при науката и напуска окончателно пропагандата и идеологията. Да живее ЕС и НАТО."
"Чак си кихнахте в шепите, невярвате, че вашият Армагедон, го спря един обикновен човек, без дотации от газо-рубли, на фона на невменяемото безличие на историци и държава, на които не им пукаше, не им пука и сега...Затова ще оцелее България, защото има такива като мен. Малко сме, но ни има..."

Така каза - Летописец-Смешкописец
цитирай
88. letopisec - 86. leonleonovpom2 -
14.03.2015 10:27
Вие, инж. Симеонов, няма защо да се терзаете. Вие, ако трябва и перпетуум мобиле ще измислите и все ще нагодите историята...За какво се грижите за някакви българи под Турско робство, че вие, истинските траки, създателите на Римската империя, не сте под робство по това време. Италия не е превзета от башибозука...Фокустник...
цитирай
89. leonleonovpom2 - Хубостник, от хубост, но фокусник, ...
14.03.2015 21:17
Хубостник, от хубост, но фокусник, от фокус, Милчев!
Няма да ме разбереш, но не е и задължително
цитирай
90. balkan1 - Крадецът вика дръжте крадеца
15.03.2015 13:28
Муцуните са измислили специален термин ПРАбългари, за да не се разбере, че тук е родното огнище на предците ни и по-точно как са наричани, А автора пише, че под чуждо влияние тоз и онзи манипулирали стотици българи. За незнаещите авторът е опасен НО за знаещите е смешен, а за тези които му плащат полезен.
Тук сме си от време ОНО - предците ни са БРИГИТЕ -
http://balkan1.blog.bg/history/2012/12/15/tuk-sme-si-ot-vreme-ono-i-sme-nai-drevniiat-narod-na-zemiata.1031510
цитирай
91. demograph - С това си пасквилче показваш скотския си образ миризливо милиционерчее..
08.09.2015 20:22
Как пък съм изтървал тази ти мръсна драсканица. Крадецът вика дръжте крадеца..?! Ти, Милчев беше разобличен като подлога на ДС в СДС и изгонен от там. На теб ти извадиха милиционерската биография и руските ти черва. И ти сега си позволяваш да заливаш почтените хора с помията си. Теб те разобличават всеки ден в неграмотност и злонамереност. Долно псе. Знам, че искаш с лъжата за Павел Серафимов да привлечеш кликвания, което те прави още по-презрян.
Ти знаеш много добре кой е Павел Серафимов, защото той никога не е крил кой е, нито пък частици от миналото си. За разлика от теб. Спароток никога не е търсил евтини сензации, за разлика от теб. Спароток никога не се е ровил в детски сайтове за да се лигави с дечинката и да им пробутва тъпите си теории, за разлика от теб. За разлика от теб, Павел Серафимов е грамотен, почтен и независим изследовател на историята със собствено мнение, което защитава логически и научно необоримо. Защото е подкрепено с факти и честни позовавания. За разлика от теб - лайномет на фалшификаторите на българската история. Като не ти стигна пипето да го обориш, точно на теб КГБ ти нареди да го очерниш. Защо, страхливецо отказа на Павел Серафимов среща това лято, за да видиш кой е и за да спориш с него? - Защо си обработил снимката му и кой ти помогна да го направиш, след като те знам, че не си толкова кадърен да го направиш сам!?.. - Защото си подлец. От серийните ти драсканици нищо не е достойно да остане запомнено от българите, и ще бъде забравено. И ти ще забравен, колкото и книжки да издадеш с рублите спечелени с лъжа и подлост..
Пфу...! Колко много думи изхарчих за едно миризливо животинче.
цитирай
92. vitalian4v - Ха-Ха!
08.02.2019 23:25
Ха-Ха-Ха!
Тъкмо си мислех,че няма какво да ме разсмее таз вечер и - БАМ - г-н.Милчев с(не че много нов де но все пак до сега несрещан от мен)но """""нов труд"""" (умишлено с множество кавички).
Много интересно...преди години още правеше тоя номер Милчев...за това и най-често те критикувах,защото когато те оборвах с аргументи и исторически факти ти постоянно увърташе и сменяше темата и нападаше лично опонентите си,поради ясната причина че нямаш не един,а ПОЛОВИН довод като исторически аргумент,факт!
Сега отново имам да те критикувам за...ще спестя най-точната дума и ще направя като теб в случая (ще се изразя както другите биха искали от мен) - не много умно,но за едно трябва да ти благодаря - още от заглавието ме разби от смях със типично твоят стил на измислица и глупост!
В този си коментар където отново те критикувам използвам нарочно по-остър език отпреди с простата причина,че...ти(отдавна вече не съм на "Вие" с теб)ползваш мръсни методи да "очерняш" противниците си,а в същото време правиш сам себе си за смях,но поне с някои от глупостите си ни караш и нас да се смеем!
Ха-Ха!
Първо си дай една градивна почивка,спри да изпълняваш поръчки(ако го правиш,а може би това е и истината за подобни...ъмм - "творения"),изчисти умът си,просвети се малко от малко,добий поне някаква обща култура,поне колкото на първолаче и започни да пишеш нещо по-смислено и истинно,а не типичните ти измишльотини!
Подозирам,че ще премахнеш коментарът ми,но пък си заслужаваше да ти дам една не само малко по-лична критика (както ти много обичаш да правиш с другите),но и градивна - да си дадеш почивка и да се ограмотиш!
Хайде лека вечер и отново - благодаря,посмях се...зная хората които оплюваш - Пасков,Спароток и т.н....ами...те за разлика от теб правят нещо с факти и за истината и полза роду!

П.С: Ха-Ха!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: letopisec
Категория: История
Прочетен: 11484218
Постинги: 701
Коментари: 12663
Гласове: 3319
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. роман за Атила
2. Династията Дуло - изследване
3. Съвременното състояние на кимерийския проблем - статия на А.И.Иванчик
4. Българи и ефталити - проучване
5. Кимерийци и хуни - мит или реалност? - изследване
6. Ранните хуни в Източна Европа - откъс от монографията от 1973 г. на американския професор Otto Maenchen-Helfen
7. Народите в хунската империя, ч.І
8. Как българите останаха без история...
9. статия на Вл. Георгиев, бележит български езиковед
10. статия на Вл. Георгиев за тракийския език
11. Посланието на големият български историк Златарски.
12. ИСТИНСКАТА БЪЛГАРСКА ЕТНОГЕНЕЗА
13. Кои са кутригурите? - нови аргументи
14. Български цар е превзел Персия, според Паисий Хилендарски
15. СЛАВЯНСКИ ЕЗИК ЛИ Е БЪЛГАРСКИЯ?
16. Кого обслужва идеята, че сме траки?
17. РАЖДАНЕТО НА ЛЕВСКИ
18. Град Несебър и тракийското божество Mezen.
19. Българите не са тюрки...Какво казват източниците?
20. 1-ви ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
21. 2-ри ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
22. 3-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
23. 4-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
24. 5-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
25. 6-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
26. АВИТОХОЛ И ЕФТАЛИТ