Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
19.03.2011 10:38 - Кавказка болест
Автор: syrmaepon Категория: Други   
Прочетен: 2601 Коментари: 6 Гласове:
6

Последна промяна: 06.03.2012 07:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Странно име - но факт - такава болест съществува,много рядко срещана,даже може би има само един болен - тоест аз.Диагнозата си поставих сама,като прочетох един пост в блога на някой си lazar-kr.Тоест,знаех ,че съм болна от нещо ,но името на болестта  ми се изясни след като прочетох написаното от този lazar-kr.Не зная кой е и какъв е - руснак може би - не го попитах.Той пише - боледувам от балканска болест.Симптомите се изразяват в постоянно притеснение за хора намиращи се в Республика Србска Краина.Никога не съм бил там - продължава той - и никого не познавам,нямам роднини и приятели там - защо тогава ме мъчи това име? Здравей! - казах му аз - а пък мен ме мъчи кавказката болест,симптомите са същите - никога не съм била в Кавказ и никого не познавам/освен няколко души виртуално/, и нямам роднини,но нещо ме стиска за гърлото,щом прочета някъде Кавказ.Той,може би се изненада - постът му е писан отдавна 2009г и ми отговори - да на Кавказ също е красиво и интересно.
Не е работата само до красотата Лазаре,не е - карма си е това.Но как да ти обясня?
За мен Кавказ и Балканите все повече заприличват на два близнака ,разделени от едно много,ама много черно ,море.Когато единият близнак е зле и не дай Боже умира,






заболява и другият, или най-малкото пее.тъжни песни........http://www.youtube.com/watch?v=HQWv_6Vdf00








Тагове:   музика,   Кавказ,   болест,   видео,   Балкани,


Гласувай:
6



1. pioneer - Обикновения руснак не е наясно с ...
19.03.2011 12:31
Обикновения руснак не е наясно с империјалистичката характер на нацията им. Си мислят, това е така от бога дадено. Други искат да бъдат управлявани от тях!
Така и сърбите.
цитирай
2. syrmaepon - Не знам. Не ми се вярва сърбите да ...
20.03.2011 09:39
Не знам.Не ми се вярва сърбите да искат въобще някой да ги управлява.Но има нещо ,което свързва двата народа май...
цитирай
3. pioneer - От създаването на Кралството на СХС ...
20.03.2011 10:11
От създаването на Кралството на СХС (Югославия) 1919, сърби контролират армията, външната и вътрешната политика на страната.
Навсякъде само Сръбски или Черногорски кадри, 1оо%, се до разпадането 1990 година.
Не ви е ясно в България, че е било така?
Там е коренът на всички граждански войни след това на Балканите.
Които са били руснаците на изток, това са сърбите на Балканите, в размер, разбира се.
цитирай
4. syrmaepon - Напротив, Пионерче - ясно ми е, тия ...
20.03.2011 11:32
Напротив,Пионерче - ясно ми е ,тия прилики ги виждам.Но в моя пост става дума за нещо по интимно,може би генетично...
цитирай
5. анонимен - Виж какво.
29.03.2011 13:15
Ти си класически пример за прераждане!
В предишния си живот си била кавказка и си го запомнила в съзнанието си.
цитирай
6. syrmaepon - Може и така да е. . . :). . не съм ходила ...
30.03.2011 08:19
Може и така да е...:).. не съм ходила там,ако отида може и да си спомня нещо..)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: syrmaepon
Категория: Други
Прочетен: 1435725
Постинги: 611
Коментари: 2088
Гласове: 6226